Kolportaż ulotek realizowany jest w różnych formach. Najczęściej wybierana jest oczywiście dystrybucja bezadresowa, roznoszenie ulotek adresowe czy rozdawanie materiałów promocyjnych przechodniom. Czy dystrybucja ulotek ma dzisiaj w ogóle jakąkolwiek rację bytu? Jak wybrać najlepszą firmę kolportażową?
Rodzaje dystrybucji ulotek
Forma dystrybucji ulotek najczęściej dostosowana jest do reklamowanej usługi bądź produktu. Kolportaż bezadresowy poleca się szczególnie w związku z promowaniem materiałów ogólnodostępnych, z których na co dzień korzysta właściwie każdy. Mamy tutaj na myśli branżę spożywczą, odzieżową czy motoryzacyjną. Rozdawanie ulotek w formie adresowej odbywa się na wyznaczonym obszarze, odbiorca nie zostaje więc dokładnie sprecyzowany.
Kolportaż ulotek adresowy to przesyłanie materiałów promocyjnych do konkretnego, potencjalnego klienta lub firmy z głębokim przekonaniem, iż dana oferta z pewnością ich zainteresuje. W ten sposób reklamowane są już bardziej wyspecjalizowane produkty.
Roznoszenie ulotek to forma kolportażu ulicznego. Materiały promocyjne przekazywane są przechodniom. Często w tym przypadku stosuje się sampling, czyli dokładny wybór grupy docelowej, której zostaną przekazane ulotki. W ten sposób najczęściej reklamują się restauracje, firmy odzieżowe, oraz szkoły policealne. Ulotka ma natychmiastowo zachęcić przechodnia do wejścia do sklepu czy zjedzenia obiadu na mieście.
Zalety reklamy w formie ulotek
Widzimy to zwłaszcza na przykładzie rozdawania ulotek na ulicach miast. W tym przypadku osoba roznosząca ulotki wchodzi w interakcję z odbiorcą. Dokonuje ona selekcji potencjalnych klientów, a dodatkowo zachęca do skorzystania z promowanych usług. W razie wątpliwości wyjaśnia też wszelkie niejasności. Ulotki rozdawane właściwie w każdej formie trafiają do szerokiego grona odbiorców. Ich zasięg staje się często jeszcze większy niż wyznaczony obszar. Materiały promocyjne w formie ulotek, gazetek czy katalogów nie są tak irytujące jak reklamy telewizyjne, wyskakujące okienka na stronach internetowych.
Wybór firmy kolportażowej – kilka cennych wskazówek
Zdecydowałeś się promować swoje usługi za pomocą kolportażu ulotek. Oto kilka wskazówek cennych szczególnie przy wyborze firmy kolportażowej:
– wybieraj firmy, które wykażą się profesjonalnym podejściem do klienta;
– zdecyduj się na formę kolportażu dostosowaną do reklamowanego produktu;
– pamiętaj, że firma kolportażowa powinna zapewnić Ci korzystny pakiet usług;
– skorzystaj z doświadczenia pracowników firmy kolportażowej;
– skontroluj jakość wydrukowanych materiałów promocyjnych;
– dostosuj rodzaj reklamy do posiadanego budżetu.
Najlepiej decydować się na przedsiębiorstwa kolportażowe, które mają już spore doświadczenie. Specjaliści wybiorą najbardziej optymalną wersję reklamy w formie ulotek, gazetek promocyjnych czy kuponów rabatowych. Jak zamówić kolportaż dla swojej firmy? Najlepiej znaleźć interesującą ofertę w Internecie i wypełnić formularz zgłoszeniowy.

Wybór odpowiedniej firmy kolportażowej to klucz do efektywnej promocji Twojej firmy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *